Tuesday, September 16, 2008

cerita semalam

Assalamualikum

Hari, ini hari selasa. Cuaca hari ini cerah. Pada hari semalam cuaca agak mendung dan kadang-kadang panas yang terik. Pernahkah anda semua berpuasa dalam cirit birit??? Ya..saya sudah mengalaminya semalam. Kemungkinan makanan yang dimakan tidak bersih menyebabkan perut mengalami implikasi. Tetapi alhamdulillah, disebabkan cirit-birit..perut saya bertambah kurus... Tahukah anda betapa seksanya mengalami komplikasi pada perut semasa bulan puasa.. memang menyeksekan. sentiasa terasa pedih-pedih perut dan bergelojak isi dalam perut..

Disebabkan cerita ini dapat menghilangkan selera makan. maka saya tamatkan di sini saja.

p/s: Basuh tangan sebelum makan

Sekian

Wassalam

1 comment:

Cik AnGaH Lee said...

salam bro palan..
huuu..tak tau plak ko ade blog!
okiess...aku telah link ke blog aku!
sile2 laa rajin2 kan diri utk mengapdet ye! ;p