Monday, September 01, 2008

kembali berkarya..

Merujuk kepada tajuk di atas.. sebnarnye ada banyak nak tulih.tapi malas nak menaip..heeheh
nantilah kalau ada masa aku tulih la ape yang patut. Bukan le pandai nak ngajor orang..sekadar bagi pendapat.

Aku tau ade orang masih sakit ati dgn aku, tapi wat pe nak layan. bak kate ustaz Ismail kamus "kalau kite layan orng gile, kite pun same gile"...

Selamat Menyempurnakan Ibadah Ramadhan, semoga kite semua dapat perbanyakkan ibadah. Terutama aku la. tahun lepas aku tarawih kat rumah je. ekspress lak tu...huhu. bukan xmo pg masjid..tapi aku kene ngajar tusyen. Sekarang aku dah berenti tusyen. dah tak jadi cekgu..semoga dapatla ke masjid. hehehe

Oh ya..sebelum aku terlupa, alhamdulillah aku dapat Quaters kat USIM tu, nanti raya jemputla ke rumah..tapi belum ada ape2 kot..heheh masih bujang. InsyaAllah raya tahun depan baru la berteman. Doakan la aku ye semoga dipanjangkan umur, disihatkan tubuh badan dan dimurahkan rezeki...aminn...

Tak lupe gak ucapan Selamat Ulangtahu kemerdekaan Malaysia yang ke 51. Alhamdulillah kite dapat kekalkan kemerdekaan ni.. Walaupun banyak ancaman yang dirahsiakan..

Nanti kalau ade ape2 yang menarik aku post lagi..aku ade banyak amik gambar untuk diceritakan tapi xsempat lagi nak mengarut. Ye la hujung2 tahun ni keje mmg banyk skit. nak abiskan bajet, nak rpair yang rosak, nak maintain barang.. Buliding pun makin bertambah..bnyk nak kn jage..

Cite pasal keje, Alhamdulillah aku telah menerima Anugerah Khidmat cemerlang..dihadiahkan seutas jam tangan Alain Delon dan wang satu ribu. Duit tu aku bagi mak la, untuk belanja kenduri aku nanti.. duit banyak2 pun mane penah rasa cukup. Yuran Space pun aku xbayar lagi..nantilah ada rezeki aku bayar sikit2. Nak belajar perlu la berkorban. Dulu xnk blajar rajin2. Sekarang dah keje baru nak amik degree...padan muka aku.

okalh dah malam ni, malam pertama ramadhan 1429... semoga Ramadhan kita kali ini lebih baik dari yang lepas.. Wassalam

No comments: